Merhaba geçmiş olsun öncelikle benim oğlumda (14 aylık ) 3 gündür ateşleniyor doktora götürdüm boğaz ve kulaklarında enfeksiyon dedi suan çok yaygın olan el ayak hastalığı varmış çocuklarda aman dikkatli olun çocuğunuzu kimsenin kucağına vermeyin. Ateş konusundada 4 saatte bir dönüşümlü olarak calpol ve dolven veriyorum zaten saati dolunca vücudu ısınmaya başlıyor ek olarak antibiyotikte kullanıyorum ama yedimi herşeyi geri çıkarıyor ve ağız dolusu Çeşme gibi kusarak başına böyle bir durum gelen varmı?