Merhaba hanımlar 20 günlük bebeğim var. Gunde 4 kez kaka yapıyoruz saatleri düzenli ve cisimizde iyi . Fakat çok yiyor meme mama gidiyoruz meme veriyorum anlamak için sagiyorum 90 cc süt içiyor 3 saat olmadan tekrar acıkıyor sütüm olmuyor mama veriyorum 90 cc içiyor normal mi versem bi 30 daha içer öyle yalaniyor ne yapmak lazım normal mi bilmiyorum