Arkadaşlar atak haftası hesaplama işini beceremiyorum:)hiçbir şey anlamıyorum.Bu konuda iyi olan arkadaşlara soruyorum 26 nisan tarihin de 36. hafta da ikizlerim dünya ya geldi. Şuan 2 ay 21 günlükler.Bir atak haftası içinde olduğumuz aşikar zaten çok huysuzlar ama kaçıncı hafta atağı bilemiyorum ya da atak mı ☹️ yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden yorum yapan herkese teşekkür ediyorum.🌹