Balkivanc Arkadaşlar ben 40 çıktıktan sonra hemen adet olmustum üç ay düzenli olduktan sonra bu ay gelmedi 10 gün geçti 3 kere de gebelik testi yaptım cok şükür negatif çıkıyor ama bu kadar gecikme normal mi? Başına böyle bi durum gelen var mi ?
Songena19 Balkivanc aynı durumdayım yarın gidip bende gebelik testi alicam insan stres oluyor valla ama düzensizlik oluyor ilk 1yil
minikoglum28 Balkivanc Kırkımız çıktıktan sonra bir defa oldum, daha da olmadm. 6 ay olacak. Doktora gittim. Ve bana dedi ki emziren annelerde, emzirme bitene kadar olmaması normal. Yani 2 yıl emzireceksen 2 yıl olmayabilirsin dedi.
Balkivanc Songena19 hem de nasıl testi yapıyorum ama yapana kadar kalbim 1575858 atıyor resmen. Korunurken de hamile kalanları duydukça daha da strese giriyorum.
Songena19 Balkivanc ay hiç sorma valla eşimde bende korunuyoruz ama benimde 10gun gecikti hala içim rahat değil