Seyd1616 İyi akşamlar benim gribim maalesef 3 aylık bebeğime geçti ateşli öksürüyor ve ishal ateşi 38.5i geçmiyor sadece anne sütü alıyor öksürük için tavsiyeniz var mı acaba. İlaç olarak calpol ve burun temizlemesi yapıyoruz
Irmakprensesinannesi Seyd1616 ateşi için rahatlamasi için ilaç fitil (yarım) kullanabilriisnzi en azından rahat uyur bebginiz öksürük için küçük olduğu sürüp dışında bisi yapamazsin surubu anca doktor onerdiyse büyük olsa alternatif olurda
Babyme Seyd1616 ateşi için yarım fitil atın kesinlikle şuruptan daha etkili , ama öksürüğü için bi bilgim yok doktorunuza danışın bence daha küçük bebeğiniz bi gösterin doktora ❤️
Seyd1616 Doktor kontrolünde atlatmaya çalışıyoruz şuan ama şurup veriyorum sadece şurup ve fitil arasında kaç saat geçmesi gerekiyor peki