Kızlar 11.5 aylık kızım var. 8ayından itibaren ayrılık kaygısı başladı bi odadan öbür odaya gidemiyorum. Devamlı peşimde beni bırakıp başka odalara da gitmiyor bensiz, çok nadir. Devamlı yapışığız. Dışarıda da aynı şekilde kucağımdan gitmiyor. Yabancıyı yadırgıyor ya da alışmış olsa da başkası kucağına aldığında ağlıyor. Ama bazen anneme falan bırakıyorum beni aramıyor işlerimi halledip geliyorum eve gelince bana bi atılması sesimi duyduğunda hemen bana koşması var. Rahatlıyor. Anlamadım şimdi bu güvenli bağlanma mı yoksa kaygılı mı?