Caghannemine Ben 40 derece ateşliydim enfeksiyon sandık çıkmadı doktor covid olabilirsin dedi 4 aylık bebeğim var ona geçer mi kendimi çok kötü hissediyorum bebeğime benim yüzümden bişey olursa naparım bilmiyorum🥺🥺🥺
Kk41 Caghannemine kendinizi harap etmeyin 4 gündür covidiz. 21 aylık bebeğime de geçti. Maalesef biraz zor bir süreç . Çift maske sürekli el hijyeni ile emzirebilirsinzi
Tugce88me Caghannemine geçmiş olsun yeni kovid atlattık ikizlerimle çok hızlı bulaşıyor malesef inşallah bebeğinize geçmemiştir maske takın sarımsak yutup emzirin bebeğinizi sütünüzden ona geçsin ben bu şekilde yendim covidi Kelle paça çorbası söyledim içtim bol sarımsaklı tek ilacı bu hastalığın bol sıvı alın mümkünse hatta serum taktırın hızlı toparlıyorsunuz