Pupis 2 poşet kırmızı biber koydum Yeşil fasulye koydum çilek reçeli yaptım onu yedik bitti😂 domates konseverve yapicam kırmızı biberle karışık Birde dometesleri doğrayıp poşetleyip aticam Kızartma sosu olarak falan kullanıyorum et dolu bir çekmece 2. Cekmeceye göre yapicam biseyler bakalım Allah nasip ederde yaparız inşallah