Bebegim 4 gun sonra 3 aylik oluyor. Parmağını ağzına sokup sakız ciğner gibi cigniyor. Aglama krizine girdi 4 saattir zor sakinlestirdim. Parmağımi damagina koydum ve eziyor parmağımı sakinlesiyor bırakınca agliyor. Damak sertlesmesi mi basladi bu durum nedir ne yapacağım yardim ya