Blge1 Merhaba bebeğim 4 aylık elleri sürekli ağzında ve salya akıyo hep acaba dişlerimi kaşınıyor normalmi bu ayda diş çıkarmı🤔
2626 Blge1 benimki de aynı canım dün doktora sordum normal dedi henüz diş çıkartmaz dedi ama bilemeyiz tabi eşim erken diş çıkartmış genetikte olabilir
Yamanmoms Blge1 benim oglumun da 4 aylik civari salyasi cok yogundu , ellri surekli agzindaydi 5 ay 1 haftalik ilk dislerini cikardi
Seymao Cikar canim benim bebegim ilk disini 4 aylikken cikardi. Alt damaklarinda beyazlik varsa ciktiginin belirtisidir. Ama salya akmasi dis kasintisinin belirtisi ama hemen cikmayabilir. Agiz kenarinda kizariklik falan olur