2.5 aylık bebe ile aynı problemi yaşıyorum geçen hafta çarşamba gününden beri. O kadar sancılı, o kadar rahatsız ki anlatamam. Cuma gecesi o ağladı ben ağladım. Anne sütü İle beslenen bebeklerde 10 güne kadar normal biliyorum ama bebeğimin rahatsız olması beni daha çok rahatsız ediyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım çünkü. Günde 3 litre kayısı hoşafı içtim, 6 litre su içtim, sıvı beslendim neler yapmadım ki anlayacağın. Olmadı mı olmuyor kardeşim. Ha bir de cuma akşama ağlamalarına dayanamayıp acile götürdüm fitil yaptılar ve o an normalden daha az yaptı ama rahatlattı kızımı. Şuan gaz çıkarıyor ama yine kaka yok. Merakla o günü bekliyorum. Çarşamba günü kontrole gideceğiz bakalım doktoru ne diyecek. Bir de bildiğim şu ki, ben ne yersem ona geçtiği gibi kabızlıkta geçiyordur kesinlikle. Onun da vicdan azabı var kendim de ama neyse. Geçecek :)
Rabbim dermansız dert vermesin inşaAllah 🙏🏻 Tüm bebelerimizi korusun, amin 🙏🏻 🥺