Arkadaşlar selam , doğum yapalı 17. Günüm ilk günden beri meme ucu problemi yaşıyorum. Yapay meme ucu aldım meme ucu çıkarıcı aldım O şekilde emziriyorum. Fakat normal tutmasını istiyorum deniyorum zorlanıyoruz . Bu konuda nasıl bir yol izlemem gerekiyor yaşayan varsa öneri de bulunabilir mi?? Kocaman açamıyor bebeğim ağzını