Kızlar selamlar aklıma takılan bir şey var
Bebek uykuda da büyür derler ya sarilik vs atlattık o zaman 2 satte 1 uyandirdim şimdi sarılık geçti baktım 2 saatte 1 uyanmıyor ben de 3 saatte çıkardım kg alımı falan iyi şükür yani mesela doktor belki 1 ogün mama verilebilir dedi ama ben kabul etmemiştim
Şimdi bugün en son 5 te emdi disaridaydik hava falanda aldı tabi uyudu
Sonra eve geldik aksam 9 a kadar uyudu (cunku gun icinde sadece 10 dk falan uyuyor ilk defa 9 a kadar uyudu ve uyandirdigim da ciyak ciyak agladi yavrum ) eşim sürekli kaldırsana bu çocuğu bu çocuk neden uyuyor vs belki kan şekeri düştü diyor ve ilk defa bu kadar kavga ettik bana anneligimi kendimi yetersiz hissettiriyor ve bıktım! Sen kimsin ki bu kadar herseyi bilir oldun ya kızlar çocuk olduktan sonra her şey değişiyor bunu sakın unutmayın malesef ki .
O kadar nefret ediyorum ki şu an kendi bildiğimi doğrumu unuttum benim bilgim yokmuş ona göre ben herseyi yanlış biliyormusum! Kızlar yanlış yapıyorsam yanlış diyin ya valla kafayı yicem.