Kızlar corona var ve suan herkes hastanede resmen bebekler çocuklar corona kendi kızımda dün ateşlendi gece 12 de hastaneye gittim sabah 6 da donduk devlet tabi hiç bir şey yapmadı özele götürdük serum fikan derken toparladı ve testimiz pozitif
Sentomlari ise
Ateş balgam halsizlik burun akıntısı gripten ayırt edilmiyor ve tedavisi yok kızımın bogaz enfeksiyon mu olduğu icin ilaca başladım lütfen dikkat edelim