Evran Merhabalar oğlum 5.5 aylık bezinde pembemsilik görünce doktora goturduk ultrasyon ve thliller sonucu kum döküyor dedi doktor. Bol bol su icsin taşa cevrmemesi için dedi byle bir durumla.karsilasan varmı
Ekinveannesi Evran merhaba benim oğlum da 5.5 aylık bugün tahliller sonucunda kum döktüğü çıktı. Süreci nasıl atlattiniz acaba?
1anayimben Bizde pembelik oluyordu idara tahlili yaptılar temiz çıktı ultrason felan istemediler başka şikayeti var mıydı geçmiş olsun
Aeyna_1 Geçmiş olsun benim bebeğime çok az idrar yapıyor 10 aylık sabah bezini takıyorum kaka yapmadığı sürece yatana kadar dolmuyor bile doktor kum dönüyor olabilir dedi yarın tekrar gideceğim inşallah sizde de böyle bir sıkıntı çıkmış mıydı
Masal_lisa Aeyna_1 benim bebeğiminde bobreklerinde kum var. Kaç gündür idrarını takip ediyorum da iki ya da üç defa o da tam.dolmadan değiştiriyorum. Kakasını da iki üç günde bir yapar. Acaba o da kum döktüğü için mi
Evran Ekinveannesi merhaba doktora götürdük bol bol su icir dedi bir ay sonra kontrole getirirsiniz dedi. Bol su icirdik tekrar kontrole götirduk idrarnda tekrar kan çıkınca ultrasinda baktı ama böbrekte bı sknti yoktu sıcaklardan kaynaklıdır dedi. Çok şükür böbrekte sknti yok cunku