Kızlar merhaba şifremi unuttuğum için yenu hesap açtım
Size danışmak istediğim şu kızlar
Benim her iki göğsümde de bastırınca elime küçük sertlikler geliyor yalnız her iki göğsümde de var bu birden fazla
Normal midir bu tehlikeli bişey olsa 1 tane olmaz mıydı
11 aylık oğlum var emziriyorum ben süt bezleri felan olabilir mi başına gelen var mı ağrı vs yok
Şu an memleketteyim köyde muyaneye de gidemem istanbula dönünce gidecem ama lütfen rahatlayın beni normal mıdır bu