Aslında gündüzleri uyuyor gece de en geç 2 ye kadar uyumadığı oluyordu sonra kesintisiz 2 3 saat yatıyordu bazen uyanmayınca uykudayken emziryordum ama bayram tatili için memlekete geldik burada da gündüzleri hep uyuyor ama geceleri sabahladığımız oluyor acaba hava değişiminden mi böyle oldu yeri değişti ortamı havası değişti omdan mı 4 gün sonra 2 aylık oluyor inşAllah