Eğer SGK lı çalışan bir anneyseniz, devlet size toplu para veriyor evet. Rapor parası olarakta geçiyor. Bu para PTT hesabına ya da eğer ıbanınız e- devlet sistemine kayıtlıysa hesabınıza yatırılıyor. Her ay 300 TL de süt parası yatıyor. Ben hiçbir yere başvuru yapmadım. Ancak çalışan , SGK lı olmanız şart. Param PTT ye yatmıştı gidip aldım. Eğer durumunuz bu şekildeyse süt paranızı almaya gittiğinizde rapor paranızın yatıp yapmadığını sorabilirsiniz. Ayrıca 170 i arayarak bilgi alabilirsiniz.