Dogalbal benim kızım 51 günlük. Philips aventin kabul etmiyor kesinlikle. Benimki de pahalı emzikleri almadı ucuz emzik aldı diyenler oldu. Ben de wee baby denedim onu da istemedi. Şimdi bibs in kauçuk emziğini aldım daha gelmedi, inşallah bunu alır. Kolik bir bebek olduğu için özellikle sokakta ağladığında susturmak için bir çare olsun istiyorum. Bir de uykuya dalmada yardımcı olsun