Marselinannesi ben bir danışmanla başladım tam 9 ay 2 günlüktü eğitim 2 hafta sürdü ilk gün gündüz uykusunda çok zorladı sonra alıştı. eğitimi araştırdım sonra başlamaya cesaret edememiştim en son canıma tak eden geceleri sürekli uyanıyor emziği bulamayınca sinirden ağlamaya başlıyor ve uzun sürede uykuya dalmak istemiyordu. gece uykusuna geçmesi imkansız gibiydi artık çarşafta sallamayı bile denemiştik uyumayı geçtim birazcık sakinleşse yeter diyorduk öyle zorluyordu. çarşafla salladığımız akşam dedim başlayacağım eğitime. eğitim biteli 1 haftayı geçti rahatım şu an. eğitim süresinde 7-7.30 da uyanıyordu gün içi 2 uyku yapıyor akşam maksimum 8-8:30 da uyuyordu. eğitimden sonra sabahları beraber uyuyoruz 9 a kadar gün içi 1 kere uzun uyku 1 kere de 45-50 dk lık kısa uyku yapıyor akşamda yorulup uykusu geldiğinde kulağını kaşıyor anne diyor beşiğine bırakıyorum uyuyor. eğitime önce benle başlamıştı babayla odaya gidince uyumuyordu şimdi babasıyla da gitse uyuyor