Merhaba, oğlum 32 aylık. Konuşmuyor daha doğrusu konuşuyor ama anlaşılmıyor. Hal tavır vs ben anlıyorum. Havalar soğumadan tuvalet eğitimi vermek istiyorum ancak kendisinde bir belirti yok. Ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım o kadar okudum ama sizlerden filir almak istiyorum. Tek bildiğim gece bezi işk etapta bağlamak. Birde lazımlık almıştım önceden onunla mı başlayayım yoksa adaptör mü fikir bekliyorum