Seymaemre-asya34 A101 bez kullanan varmı bana görüntüsü lazım sanki içinde az olanla çok olan bez aynı değil gibi geldi yardımcı olacak varmı
ikimelekannesiiiii Seymaemre-asya34 ben kilot bezini kullaniyorum 4 numara gayet rahat sizdirma olmuyo koku olmuyo sadece altini disarda felan degisirken tamamen altını cikarmam gerekiyo o zorluyo beni🤣 ama genel olarak rahat ,90 lisini kullanıyorum
Seymaemre-asya34 Daha önce 19 adet olanını aldım smdi 90 adet ama aynısı değil bu daha sert diğeri güzeldi denedim aldım smdi bu güzel değil nbcan blmyrm
Seymaemre-asya34 ikimelekannesiiiii resmini atablrmsnz az paket alınca daha kalın ve güzeldi 90 lisini aldım ince çıktı o yüzden resmi lazim