Parlanihan Merhaba 20nisan da doğum yaptım Ne zaman adet olunuyor emzirme devam ediyor ek mamayla devam ediyorum
esredn Parlanihan emzirme devam ederse daha geç başlayabiliyor. Doğumdan sonra 2 yıla kadar olmaması normal demişti doktorum.
Busedgn Parlanihan 40 çıktı bir hafta sonra adet oldum 8 aydır düzenli oluyorum geç olanlarda var bünye meselesi