Merhaba hanımlar henüz çok çok taze bir anneyim 2 günlük oldu kızım yeni yeni alışıyoruz birbirimize. Tecrübeli annelere soruyorum her emzirmeden sonra mutlaka gaz çıkması gerekiyor mu? Güzel emiyor maşallah ama yarım saat de uğraşsam bazen gaz çıkmıyor ama herhangi bir huysuzluk belirtisi de olmuyor. Yani bu bebeğin gazı yok anlamına geliyor değil mi? 💕💕🐣