Haticelif Adetim 9 gün geçti kan verdim 2.500 küsürlerde çıktı normal mi? Salıya randevu alabildim ancak o yüzden soruyorum lütfen gereksiz yorum yapmayın
Terlikgeliyor Haticelif ne açıdan normalmi diyosun cnm ? Son adet tarihin nedir ? Hamilesiniz Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏❤️
Deletedmom_58 Haticelif canım beta ile alakası yok en son ne zaman adet gördüğün ile alakası var değerin hamile olduğunu gösteriyor ben bir buçuk aylık iken öğrenmiştim 7883 çıkmıştı hayırlı olsun sağlıcakla kavuşursunuz bebeğinize inşallah
Haticelif Terlikgeliyor 13 Haziran son adet canım beta daha mı yüksek olmalı yoksa normal mi bu değer diye merak ettim
Terlikgeliyor Haticelif normal cnm , ama bildiğin üzere beta değeriyle sağlıklı bir gebelik mi veya iç dış gebelik mi diye ölçüm yapılamaz çünkü beta hormon değeri kişiden kişiye değişir. Sen doktorundan hayırlı haberi alırsın inşallah çok sevindim senin adına 😊🙏
Haticelif Terlikgeliyor aynen de bayram arifesi olduğu için sanırım asla randevu bulamadım, hayırlısı olsun inşallah, çok teşekkür ederim 🤗