Herkese merhaba,
Bebeğim henüz 20 günlük. Sık aralıklarla uyanıp emiyor, ilk açlığını attıktan sonra göğsümde keyif yapıyor ve uyuyakalıyor. Şu an gece ile gündüzü karıştırmış durumda. İstediğini çok net resmen canından can çıkıyormuş gibi anlattığı için hatta artık bir seviyeden sonra tıkanana kadar ağladığı için her dediğini yapıyormuşum izlenimi var, bazen geceleri kucağımda uyuyakalıyor, kucağa alıştı sanırım ama daha çok küçük diye acaba onun bilincinde midir diyorum. 40’ından sonra düzene girer diyorlar ama sizce izlemem gereken bir yol, method var mıdır? Tıkanacak derecede ağlayınca koşturuyorum tabi ki hemen, yoksa susmasını beklersin ama henüz çok küçük.