Kızlar doğumdan sonra affınıza sığınarak söylüyorum. Büyük abdest yaparken zorlanıyordum hep . Zamanla azaldı . Az önce lavaboda çok az bir acı hissi oldu öyle zorlanma olmadı , ardından bir kaç damla kan gelince korktum mide kanaması mi geçiriyorum diye . Ama bir kaç damla sonrası durdu daha gelmedi. Anneme sordum mayasil dedi ama korkuyorum lütfen bişey diyin , çok zorlanmadım az bişey her zaman ki gibi acıdı geçti bir kaç damla kan geldi durdu panik ataklarım depreşti valla😔