Arkadaşlar herkese merhaba, 4 aylık bebeğim var bugün sütüm birden kesildi. Bebeğim emiyor dakikalarca emiyor ama yutkunmuyor ve ağlamaya başlıyor, zaten fazlada yoktu sütüm başlarda 😓 Neden olmuş olabilir başına gelen var mı? Suyumu ve yemeğimi güzel yiyorum 😢