Serpilctn bence inek sütü yerine mamaya devam edilmeli , dünya saglik örgütünün araştırmalarına göre inek sütünün süt olark tüketilmesinin çocuklarımız için hiç bir faydası yok , nasıl ki 2 yasa kadar anne sütü diyorlar anne sütü yoksa 2 yasa kadar mama verilmeli , inek sütü ise süt olarak değilde peynir yoğurt olarak tükettiğimizde hem kalsiyum hemde bağırsak floramiz için en sağlıklı ürün