AlyaMiraTy ben dün memleketimden döndüm uçakla. Bebek arabasının alt kısmını katlayıp poşetle girişte verdik. Puseti yanımıza aldık ama kabine koyduk. 2 ayrı parça durmasın belki dağılır zarar görür diye düşündük. Uçakta da bebeğe ek kemer vererek kucağımıza bağladık