Eliz13 Arkadaşlar 3 ay önce sezaryan ile doğum yaptım bağırsaklarımda demi gibi gaz var afedersiniz çıkarıyorum da ama karnım davul gibi ses çıkıyo nasıl geçer rezene çayı dışında önerisi olan varmi lütfen 🙏
Minelask Eliz13 korkudan gitmedim açıkçası bı kere acile gittim kalp atislarim çok hizlaniyo.sanirm.panik.yapiyorum ozman Dr doğum yaptığın için safra akisin yavaşlamış demişti ilaç verip gönderdi bidaha gitmedim ama gitmem gerekiyor
Eliz13 Minelask ya bende doğumdan 1 ay sonra kontrol oluyor ya o zaman gittiğimde vajinal ultrason ile muayne etti bağırsaklarımda baya gaz gördü ama bişey demedi veya önermedi doktorum bende geçer dedim 3 aydır geçmedi
Minelask Eliz13 inşallah geçer benncok dikkat etmedim soğuk gıdalar tüketmemek gerekiyomus emzirirken bu tarz şeyler usutmekle ilgiliynis bnmki zaman alacak gibi