xxmaydonozxx Bir 10 aylık olduğunda işe döneceğim ve emzirmeyi bırakmam gerekecek ne yapabilirim çünkü hep memede uyuyan memede sakinleşen bir bebek🥹
Durulina17 xxmaydonozxx bende çok hazırlıksız bi şekilde işe başlamak zorunda kaldım bebeğim 6 aylıktı şuan 7 aylık oldu öğlen molamda süt sağıyorum eve gelince de emziriyorum bırakmaktan ziyade azaltmaya çalışın besleyiciliği yokmuş ama bağışıklık sistemi için biraz daha devam etmekte fayda var
Zlm xxmaydonozxx emzirmeyi bırakmak yerine uykuya geçiş için başka bı alışkanlık edindirmeyi deneyin sütünüzü sagarsiniz verirsiniz madem geliyo bebekte emiyo en azından 1 yaşını atlatsin
UzayliOzge xxmaydonozxx Benim oğlum da öyleydi 7.5 aylıkken istemedi memeyi kendi kendine memeden kesildi sütüm azdi baya belki bu yüzdendir
Yamacseymen xxmaydonozxx kaşık biberon deneyebilirsiniz besleyici ligi yok diye birşey yok. En az 2 yaşına kadar emmeli bir bebek. Bende çalışıyorum. 7. Ayda başladım çalışmaya şuan 8 aylık iş yerinde 2 kere sağım yapıyorum eve gelince de hep emziriyorum. Benim bebeğim de emerek uyuyan bır bebekti ama uyurken eğer sagdiginiz sütü kaşık biberon yabda alıştırma bardagiyla verirse bakım yapan kişi hiç zorluk cekmezsiniz. 2 yaşına kadar ana öğün anne sütü olmalı
xxmaydonozxx honeyybee_ Nasıl peki? Uykusu gelince hemen meme arıyor ve emmeden asla uyumuyor sadece ağlıyor ağlıyor bağırıyor ve bayılıyor sonunda
honeyybee_ xxmaydonozxx bu isin cozumu uyurke meme vermemek baska bir destekle uyutun pis pisla mesela inanin 1 hafta.zor gecer sonra alisir
Gulsahek 7 aylık bir bebeğe nasıl emzirmeyi bıraktırmayı düşünürsün. İş saatlerinde sütünü sağ. Sağdığın sütleri buzdolabında 3 gün tutabilirsin. 7 aylık bir bebek için emzirmeyi bıraktırmak acımasızlık bence kusura bakma.
xxmaydonozxx Gulsahek Ben senin kadar düşünemiyorum dimi akıllı .. Biberon ve emzik doğduğundan beri almıyor sütümü sağsamda o şekilde içmiyor göğsümü emmedikçe.. Ayrıca şuan 7 aylık işe başladığımda 10-11 aylık oluyor yazmışım