Bayramsevincim Merhabalar 2,5 aylık bebegim var kucagimiza aldığımız da dik bir şekilde bir süre sonra bacaklarinda morarma oluyor yatis esnasinda olmuyor başına gelen varmı normal bi durumudur
SCerenY Bayramsevincim bezi sıkıyor olabilir. Benim bebeğime de yatarken olmuştu bir kere bezini açınca düzeldi hemen
Melek11111 Bayramsevincim evet doktora gittik bu yüzden biz çok normal dedi 6. Ay veya 1 yaşında fln düzelir bırak morarsın bakma sen ona dedi .Çok iyi bir doktora gittik özel bir hastanede
Esrareyhan Biz de 24 günlüğüz emzirirken bir bacağında morarma oluyor yarın doktora soracağım umarım normaldir