yagizinannesiiiiii kızlar selam, Oğlum 9 buçuk aylık oldu. Ama hala ismini söyleyince bakmıyor. Nasıl öğretilir. Var mı bir öneriniz?
sevim_kos yagizinannesiiiiii sürekli söyleyin. Alışana kadar oğlum bebeğim falan yerine hep ismiyle seslenin. Ben omzuna dokunuyodum eylül eylül diyerek. Etkisi oldu mu bilmiyorum ama şuan bakıyo çoğu zaman. 7 aylık. İşine gelmeyince bakmıyo ama
yagizinannesiiiiii sevim_kos evet canım benimde öyle işini gelince bakmıyor. Arkadaşımınki de benimle aynı ayında. Onunki ismi söylenince bir gülücükler saçıyor. Benimde moralim bozuldu. Devamlı oğlum aşkım dediğim için sanırım ismini unuttu.