Yavrusuu yok aslında dümdüz bir şeyler giyecektim arkadaşım olacak salak beni gaza getirip cok onemli bir gün olduğunu ve daha süslü olmam gerektiğini söyledi o zamanlar bekardik neyse hatta elbisemi bile kendi seçti ben de kırmamak adına giydim neyse bi baktim gelen misafirler beni gelin zannediyor akdhdhdheh şaka gibi yaa hatırladıkça deliriyorum kendisi dümdüz lacivert bi elbise giydi dusun artik ben bile utandım kendimden ama neden böyle bir sey yaptığını anlayamamistim salak durumuna düşen de bendim meraklı gibi .. meğer nisanlanacagi şahsı istemiyormuş bu yüzden böyle bi sey yapmış neyse sonra bunlar Nisan attılar tabj sonra sevdiği çocukla nisanlanacak bende dümdüz siyah etek giyip gidicem üzerine de düz bi gömlek zaten öncekinden sinirliyim ona yine de kırmayıp gideyim dedim keşke kirsaymisim her neyse bu beni yüz kere aradı ne giycen diye sormak için neymiş çok abartmayıp düz bi seyler giyecekmisjm ondan daha güzel olmamam gerekmiş şaka gibi kiz beni parmağında oynattı resmen yıllarca ben de salaktim tabi o aralar kotu dusunmuyordum nasil bu kadar salak olabildim diye de kizarim hep kendime simdi kestim muhabbeti artık geçte olsa