Esraaydnisr 6.5 aylıkken geçirmiştim bende de vücut ve boğaz ağrısı çoktu. Bol dinlenme, doktorun verdiği vitaminler ve parolla 5.günde iyiydim çok şükür. ( sürekli ılık suya bal karıştırarak içmiştim bir de boğazımı yumuşatması için)
Bir de tabi 2 doz aşılıydım