Sybabys neden doymadığını düşünüyorsun? Kilo mu almıyor?
Ayrıca süt bulman çok zor. Eğer beslenme sorunu yaşıyorsan kesinlikle mama takviyesi yapmalısın. Benim sütüm olmasına rağmen sarılık tehlikesi yüzünden ekstra mama da veriyoruz. Mama düşmanımız değil yani.