Nazan123 Kızlar merhaba kızım 8 aylık saçıma ombre yaptırmak istiyorum ama zarar kar durumu kafam çokk karışık. Bitkisel boya ile ombre yapılırsa sıkıntı olur mu acaba?
sevim_kos Nazan123 olmazmış daha yeni bi doktorun hikayesinde gördüm. Dipten boyancaksa da doğal boyalarla boyanabilirmiş. Ombrede açıcı kullanıldığı için maske takılmalıymış solumamak için
iremceren Nazan123 olmuyor diplere işlem olmayacaksa diplerinde işlem olcaksa sıkıntı oluyor tabi yaptırırken maske falanda takabilirsnz
minikkusuuummm- Nazan123 ombre de dibe islem yaptırmadıgınız sürece ben sıkıntı göremedim🙂 yani varsa da ben yaptırdım 8 aylık bebegim emzirdim de🤭 ama dibe degil uclara dogru ışıltı seklinde
Nazan123 sevim_kos çok teşekkür ederim 😊açıcı da kullanmadan parlaklık verilebşlir mi diye sorabilirim o zaman belki. Osman gönülal hoca 1 yıl önermeyince tedirgin olmuştum ama sonuçta diplere işlem istemiyorum.
sevim_kos Nazan123 ya aslında bu da biraz su verme olayı gibi. Her doktor farklı bi şey söylüyo. Ama ombrede dibe boya ya da açıcı gelmediği için vücuda girmez. Sadece yoğun kokuya maruz kalmamaya çalışın
sevim_kos Nazan123 şuanki fiyatları duyarsa ikna zor olabilir 😄 ben fiyatları görünce kendimi bile ikna edemedim