Doğum yapalı 45 gün oldu bı kahverengi bı kırmızı hala kanamam var doktora gitmeli miyim
Kedicik12 70 gün sürdü Benim
Kedicik12 50 güne kadar normal. 5-10 gün içinde bitmezse doktora gitmelisiniz
Kedicik12 normal 90 güne yakın sürdü benim
Kedicik12 55 gun falan sürmüştü benim de doktor normal dedi. Sezeryan dogum yapmistim.
Husnus43 doktora gittiniz mi
sevim_kos teşekkür ederim
Kedicik12 evet normal demişti doktor