Canselheves Kızlar on gün önce doğum yaptım sürekli ağlama krizleri sürekli korkutan düşünceler gelio aklıma cokrahatsızım sanki bütn ilgi bebekde eşim yüzüme bile bakmıo dert ediniyorum benım gibi olan varmı geçiyor mu 🥺🥺
Haminne Canselheves eve inşirah suresi, bakara suresi açın. Zor bir süreç ama zamanla düzelicek, yanınızda biri size destek olsun bu süreci atlatmak için
Ysalvatore Canselheves çok zor bir süreç hiç bitmicek sanıyosunuz ama sabır alışıcaksınız bebeğinizede alışıcaksınız 40 ı çıkınca emin olun daha iyi olucak bol bol dua edin
Dunaaaa Canselheves bugün ellinci gün ilk başlarda benim de böyleydi şimdi sinir krizi başladı çocuğa dokunani yakasim geliyor
Haminne Canselheves tabiki geçiyor, hormonlar üst düzeyden bir anda çok sert bir düşüş yaşıyor bu yüzden bu duygu patlamaları. Zamanla hormonlar normal düzeyine geliyor ve geçiyor 🌸
begmmmell Canselheves hepsi geçecek sabret ben bebeğimle yalnız kalarak atlatmıştım bence biri varsa yanınızda gönderin
Canselheves begmmmell ya herkes hurafe seyler konusuodu bi korkuyla basladı bende ve daha kötü oldummmm napıcm geciomu
Dunaaaa Canselheves ilk günkü gibi değil ya. İlk zamanlar sürekli ağlıyordum bebeğime kötü bir şeyler olacak senaryoları gözümün önüne geliyordu bir de ona ağlıyordum artık o kadar değil ama kıskançlık başladı bebeğimi benden başka kimse kucağına alsin istemiyorum bu da geçer herhalde
begmmmell Canselheves geçecek tabiki hepsi sonrasında pişmanlık bile duyacaksın şuanki düşüncelerinden bebeğini hep kucakla sarıl dans et onunla şarkı aç kahve iç hepsi bitecek hatta ben sana söyleyeyim 3 aydan sonra ne gaz kalacak ne uykusuzluk sık dişini 3 ayda öyle bir rahatlayacaksın ki öyle bi tatlı oluyorlar ki
Lalelia Dunaaaa geciyo geciyo sonra biri olsada baksada iki lokma kahvaltımı etsem wcye gitsem diye adam arayacaksınız 🤣 bunlar şuan okadar normalki sakin kalın tadını çıkarın yavaş yavaş atlatacaksiniz
Mirosunannesi Canselheves geçiyor merak etmeyin o kadar ağladım ki anlatamam artık annemler kafayı yememden korkuyordu hyatım bitti artık çalışamıcam nasıl bakıcam hiç durmuyo uyumuyo diyordum şuan en en yakın arkadaşım o olmadan öncesini hatırlamıyorum diyebilirim o kdar güçlü bi bağ oluştu 💕 geçecek hatta siz de benim gibi geçecek yazacaksınız bunu yaşayan taze annelere
Rkynl Mirosunannesi peki bebeği kabullenememe yaşadınız mı bende 18 günlük anneyim ve güçlü bağım yokmuş gibi bebeğimle😔
Haminne Canselheves geçecek sabret, eğer üstesinden gelemezsen bir psikologtan terapi alabilirsin çok iyi gelir
Canselheves Haminne ben zaten yaygın anksiyete hastasıyım gebelşkten önce tedavi gördüm hamileyken hiç atagım olmadı doğum yaptım hersy yerle bir oldu :(
Seker12345x Canselheves hepsi geçiyor benim de piskolojim çok bozulmuştu ama pişman olduğum tek şey bebeği göğsüme yatırıp uyutmamanmış büyüyünce çok hareketleniyorlar hiç yatıramadım uyutmadım
Seker12345x Canselheves hepsi geçiyor benim de piskolojim çok bozulmuştu ama pişman olduğum tek şey bebeği göğsüme yatırıp uyutmamanmış büyüyünce çok hareketleniyorlar hiç yatıramadım uyutmadım