Sorum başlıkta kızlar 15 aylık bebek anneleri bebekleriniz konuşuyor mu kaç kelimesi var kızım 9-10 aylıktan itibaren baba dede mama annane anne diyor şimdi acıkınca mama meme yada ben yemek vs hazırlarken mama diyor elindeki her hangi bi eşyayı atıp attımmm diyor şu nerde bu nerde bana bunu ver dediğim herşeyi getirip veriyor dışarı çıkmak istediğinde addaaa yada park diyor kendinden büyük kız çocuğu gördümü abaa abaa diye sesleniyor bunun gibi aklıma gelmeyen bir sürü şey var geçen gün görümcem doktora sordun mu neden konuşmuyor dil bağı falan olabilir mi dedi şok oldum bence bu ayda bu kadar Kelime yeterli sizde durumlar nasıl?