Hanımlar 2 ay 22 günlük oğlum var iki hafta öncesine kadar benı emerdi mama bile vermeme gerek kalmazdı şimdi ise benı emmiyor canı isterse günde üç kere felan emıyor benım gibi olan varmı sizce neden çok üzülüyorum çok şükür sütümde geliyor ama emmiyor emerken ağlıyor hırçınlaşıyor ne yapmalıyım uykudan uyanınca veriyorum emiyor çok nadir genelde mama ya ağırlık verdik çünkü aç ve ağlıyor