Yaklasık 1 hafta önce ek gıdaya geçtik ilk 3 gün kabak verdim herhangi bir problem olmadı sonra 3 gün havuç verdim 2 gün yapamadı kakasını sonra yaptı. 3 gündür de patates veriyorum 3 gündür kaka yapmıyor normal mi? Ne yapmalıyım tecrübeli anneler yardım lütfenn 🙏🏼