AlyaUrasmoms Ek gıdaya geçecek olan annelerimize de fikir olsun. Biz daha 2,5 aylığız ama şimdiden tecrübeli annelerden tavsiyeler ve tarifler istiyorum ☺️ Siz ek gıdaya ilk ne ile başladınız bebeğiniz neleri çok sevdi? Haydi canım anneler, o güzel tariflerinizi paylaşın bizimle 🙏🏻💐
balyanaaakkk AlyaUrasmoms benim oğlumda ayın 26sında 3 aylık olacak ne zaman başlamayı düşünüyorsunuz ben 4 buçuk aylıkken tadımları yapsam mı diyorum bilmiyorum ama erken mi olur
cahillesohbetikestim AlyaUrasmoms yoğurt yeşil kabak havuç patates yeşil fasulye diye gittik sıra meyvelerde 🥰
Pikapikapikacuuu AlyaUrasmoms yoğurt kabak patates havuç muz elma şeftali kavun. 5.5 aylık şimdilik bunları tattırdım
Edanurkkeless Yoğurt,yeşil kabak,tatlı patates,havuş,patates,avokado,elma,armut,kayısı muz hepsini de sevdi 😊
AlyaUrasmoms balyanaaakkk 10 gün sonra randevumuz var canım doktora o zaman danışacağım. Doktor ne zaman uygun görürse artık 🥰
balyanaaakkk AlyaUrasmoms bazıları başlayın diyor bazıları bekleyin diyor ☺️ Arkadaşıma başlayabilirsin demiş başka bir arkadaşıma kendi doktoru bekle demiş☺️ Bende işe başlayacam diye az da olsun tadımlık yapayım diyor sebzenin suyunu meyvenin suyunu en azından 6 aylıkken zorlanmayayım 😅
AlyaUrasmoms balyanaaakkk Gelişimine göre söylüyorlar diye biliyorum canım. Ben de tadım yaptırmak istiyorum ama sanırım oturmaya başladığı zamanlar daha mantıklı olacak ☺️ Benim oğlan biraz fazla hiperaktif 🤦🏻♀️
balyanaaakkk AlyaUrasmoms aynen gelişimine bakıyorlar bakalım arıtk ☺️ Benim bebeğimde gazlı nasıl olur bilmiyorum o zmana kadar inşallah düzelir