Merhaba, ameliyatımdan 10 gün sonra benim de başıma gelmişti. Doktorum ihtihabın akması iyi akmasa biz almak zorunda kalırdık dedi. Yağ dokusu çok olduğu için normalmiş bendeki. Şimdi 1 ayı geçti ameliyat olalı. Yaralarım tamamen savdı. Şükür hiç ameliyat olmuş gibi bile hissetmiyorum.