gizem19_ Kızlar dünden beri çok şiddetli boğaz ağrısı çekiyorum doktor antibiyotik verdi benden bebeğime geçer mi acaba daha 2 aylık
Adarenn gizem19_ tabikide geçebilir bizde aynı dertten muzdaribiz hepimiz bogaz enfeksiyonu geciriyoruz
ikiPrensesAnnesi20 gizem19_ ilk önce eşim oldu sonra büyük kızım sonra küçük kızım ve ben sabahtan beri ayaga kalkamıyorum hiç mecalim yok ya
catgirlmoms Dikkatli olmalısın evet geçiyor . Ben de geçirdim bebeğime geçti maalesef ama hafif atlattı . Sık sık emzir.