Pelinn benm kızm 1 yaşında, günde iki defa uyuyordu akşam da uyuması 11 i bulmaya başlamıştı ve ayakta sallayarak uyuyordu. Tüm bunlar son zamanlarda onu da beni de yormaya başladı. 2 gündür ayakta sallamadan uyuyor gündüz de gece de. Böylece gündüz uykusu çok uzadı, o nedenle tek uyku yapıyoruz akşam da 9 da tuş. Odayı loş hale getiriyorm youtube dan uyuma garantili müziklerden açıyorum mamasını içiyor sonra bizim yatakta döne döne uyuyor ben de yanındayım. İlk gün 50 dk sürdü bugün 15 dk mesela. Akşam da aynı, tek fark akşam bir de duş aldırıyoruz. Odaya geçitoruz mama loş ışık müzik ve yuvarlanarak uyumak. Uyuyunca yatağına yatırıyorum ki o da yatak odasında dibimde park yatak😊