Streptekok Kızlar dr onermedi . Çarpık bacak istemiyoruz diye. Bebegim 7 aylik herkes rahatlık diyo benim bebegim kucakta durmayı cook seviyor. Almalı mıyımmmm
Bulutttum Streptekok valla bizim doktorumuzda kesinlikle yasak dedi ama biz aldık zaten örümcek olmasaymış ne yaparmışız bilmiyorum şuan 10 aylık olduk valla 7 aydan beri biniyor büyük kolaylık ayakları yere tam bassın parmak ucunda basmasın yanlız alırsanız ona dikkat edin
Pericikk Streptekok bende yürütece karşıydım fakat tek baktığım yanından ayrıldığım an çığlık bastığı ve sürekli kucak istediği için bebeğim 8.ayda kullanmaya başladık 10.ayda yürümeye başladı. Çok şükür bizimkinde bir sıkıntı olmadı ama her bebek farklı tabiki
emospoyris Streptekok evet bazen Streptekok evet kesinlikle bana göre rahatlık bir iş mi yapicam koyuyorum 10 dk 15 dk mis gibi seviyo benim çocuğum evi keşfediyo istediği yere gidiyo 😃
Aloaveraaaa Streptekok bende 7. Ayında kullanmaya başladım ayaklarının yere tam basmasına ve günde yarım saati geçmemesine dikkat ediyorum. Özellikle yemek yapacağım zaman kolaylık oluyor yoksa ikiz gibiyiz kollarım ağrıyor tasimaktan
Ondina Bulutttum bebeği yürütece nasıl alıştırdınız, üstüne koyunca az oyuncaklar ile oynayıp ağlıyor istemiyor sabit duruyor 3 gündür 😬
Bulutttum Ondina valla ilk oturttuğumuzda bizimkide korktu istemedi ağladı falan hergün 5-10 dakka bıraka bıraka alıştı sonra tutamıyorsun hızlı hızlı gidiyor 😂
Ondina Bulutttum üç gündür 5 dakika zor tutuyorum, boyu da uzun yere tam basıyor ama aynı yerde sabit duruyoruz. Dedim yoksa sevmeyecek mi boşa mı aldım. 😬🤭
Ondina Bulutttum umarım. 😂 Doktorların çoğu kullanmayın diyor aksine bizim doktorumuz kullanabilirsiniz dedi inşallah kötü birşey yapmıyorumdur. 😬
Bulutttum Ondina valla bizde ,bebekli arkadaşlarımın hepsi de kullanıyor bir zararını görmedik günde yarım saat falan oturtuyorum ben genelde yemek yaparken, temizlik yaparken çok iyi oluyor sürekli oturmazsan bir zararı olmaz inşallah sizinkine de