Kizlar 22 Nisan’da doğum yaptım 7 Haziran’da ilk adetimi oldum fakat sonra bir daha olmadım. Çok korkuyorum tekrar hamilelikten dün tsst yaptım negatif çıktı ama yine de rahatlamadim 15 gün geçti sizce kan testi yaptırayım mi benim gibi aynı durumu yaşayan var mı 2. Adeti ne zaman oldunuz bu arada bebeğimi mama takviyesi ve emzirmeyle gidiyorum sadece emzirme değil yardımcı olursanız çok sevinirim