Haha hepsinaynı demekki dehset uslu kızım 3 ay 20 günden beri huysuz memeyi görünce çıldırasıya aglıyor,5 dl da dalıp ,2 saat süren öğlen uykuları suan 30 dk da dalıyo 30 dl anca uyuyo.dısarda mutlu olan bebek bebek arabasına yatımca cıkdırıyor.4 ay 15 günlüğüz.Allah sonumuzu hayır etsin 🙈